مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 14:352023-01-09سياسي

رقابت ملی بانوان خوشنویس استان زنجان در جشنواره «مشق مادر»


حوزه هنری انقلاب اسلامی استان زنجان همزمان با مراکز حوزه هنری استان ها به مناسبت میلاد فاطمه زهرا(س) اولین جشنواره بداهه نویسی خوشنویسی ویژه بانوان «مشق مادر» را برگزار می کند.

- زنجان-حوزه هنری انقلاب اسلامی استان زنجان همزمان با مراکز حوزه هنری استان ها به مناسبت میلاد فاطمه زهرا(س) اولین جشنواره بداهه نویسی خوشنویسی ویژه بانوان مشق مادر را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اولین جشنواره ملی بداهه نویسی بانوان خوشنویس ایران با کتابت اسامی و القاب حضرت فاطمه زهرا (س)، آیات و اشعار با موضوع مقام مادر و زن در رشته های نستعلیق و شکسته نستعلیق با عنوان مشق مادر عصر روز جمعه 23 دی ماه 1401 از ساعت 15 لغایت 19 همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) در فرهنگسرای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در حوزه هنری زنجان؛ بانوان خوشنویس علاقمند به حضور می توانند، ساعت 15 روز جمعه 23 دی ماه با مراجعه به فرهنگسرای امام خمینی (ره) به بداهه نویسی و مرثیه نویسی القاب حضرت زهرا (س)، آیات و اشعار با موضوع مقام زن و مادر بپردازند.

طبق قوانین تعیین شده از سوی دبیرخانه اولین جشنواره بداهه نویسی خوشنویسی ویژه بانوان مشق مادر ، فقط آثاری در بخش داوری جشنواره شرکت داده می شوند که در زمان برگزاری رویداد به صورت حضوری تول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت ملی بانوان خوشنویس استان زنجان در جشنواره «مشق مادر»

رقابت ملی بانوان خوشنویس استان زنجان در جشنواره «مشق مادر»