مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 13:302023-01-09سياسي

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران: سپاه هدفی جز خدمتگزاری بی منت به مردم ندارد


نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ایثار تا آخرین قطره خون و فرمانبرداری ولایت را اصل و فصل الخطاب تمام نیروهای بسیجی و سپاهی دانست و گفت: این نیروی مردمی خدمت و عشق به مردم را اولویت خود می دانند و هدفی جز خدمت رسانی بی منت به مردم و حفظ امنیت آنان ندارد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی ظهر امروز در مراسم اهدای جهیزیه به زوجین نیازمند سپاه استان کردستان برگزار شد، اظهار کرد: همه نیروهای سپاه در کنار رسالت اصلی خود که مقابله جهادی با دشمنان و متجاوزان در خدمتگزاری و نوکری مردم و رفع محرومیت ها و سازندگی کشور جهادی عمل کرده و مجاهدانه پای کار هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: جهاد در راه خدا اجر و ثواب زیادی دارد و همه ما باید در این راستا با تمام توان تلاش کنیم.

وی از مسئولیت ها به عنوان فرصتی برای خدمت به مردم نام برد و عنوان کرد: کردستان به فرموده رهبر معظم انقلاب سرزمین مجاهدت های خاموش است این مهم باید از سوی تمام مسئولان مورد توجه قرار گرفته و در عرصه خدمت بی منت به مردم این دیار مجاهدانه تلاش کنند.

وی ایثار و گذشت و حفظ ارزش های انسانی را حیات طیبه در زندگی دانست و گفت: دین اسلام برای انسان ها چنین زندگی را متصور شده، اما دنیای غرب زندگی حیوانی را دنبال م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران: سپاه هدفی جز خدمتگزاری بی منت به مردم ندارد

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران: سپاه هدفی جز خدمتگزاری بی منت به مردم ندارد