مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 13:252023-01-09سياسي

پیشنهاد اختصاص نماینده مستقل به شهرستان های کمیجان و خنداب به تصویب رسید


نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: پیشنهاد اختصاص یک نماینده مستقل برای شهرستان های خنداب و کمیجان در جلسه 18 دیماه کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.

- ایسنا/مرکزی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: پیشنهاد اختصاص یک نماینده مستقل برای شهرستان های خنداب و کمیجان در جلسه 18 دیماه کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.

علی اکبر کریمی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه طرح افزایش تعداد نمایندگان در کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی در دست رسیدگی است، اظهار کرد: این طرح بعد از اتمام رسیدگی در کمیسیون تخصصی، در صحن علنی مجلس بررسی و به تصویب نهایی خواهد رسید.

وی افزود: این مهم با پیگیری های صورت گرفته از سوی مجمع نمایندگان استان مرکزی و نیز مکاتباتی با رییس جمهور برای جلب نظر موافق دولت، همچنین با پیگیری هایی که در کمیسیون شوراها برای ارائه این پیشنهاد انجام شد تا بتوان یک نماینده اختصاصی برای شهرستان های خنداب و کمیجان در نظر گرفت، محقق شد.

وی با اشاره به مطرح شدن دو پیشنهاد در این خصوص اظهار کرد: پیشنهاد نخست افزودن یک نماینده به مجموع نمایندگان حوزه انتخابیه شهرستان های اراک، کمیجان و خنداب بود که منجر به افزایش تعداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد اختصاص نماینده مستقل به شهرستان های کمیجان و خنداب به تصویب رسید

پیشنهاد اختصاص نماینده مستقل به شهرستان های کمیجان و خنداب به تصویب رسید