مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 12:552023-01-09اقتصادي

آلودگی هوای اراک خودرویی نیست/افزایش کشته شدگان تصادفات درون شهری استان


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی گفت: کشته شدگان حوادث رانندگی درون شهری در استان مرکزی سال گذشته نسبت به سال ماقبل آن روند افزایشی داشته و این روند افزایشی امسال نیز ادامه داشته و با رشد 16 درصدی همراه بوده است.

- ایسنا/مرکزی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی گفت: کشته شدگان حوادث رانندگی درون شهری در استان مرکزی سال گذشته نسبت به سال ماقبل آن روند افزایشی داشته و این روند افزایشی امسال نیز ادامه داشته و با رشد 16 درصدی همراه بوده است.

سرهنگ سیدعلی حسینی 19 دی در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: متاسفانه در استان مرکزی در سال گذشته شاهد افزایش تصادفات منجر به فوت بوده ایم و همچنین امسال در 9 ماهه مجدد این روند تکرار شده و 13 درصد افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: در طول 3 ماه گذشته با اقدامات خوبی که صورت گرفته و دخالت های قضایی در استان، رفع نقاط حادثه خیز روند کنترلی و کاهشی داشته است.

حسینی ادامه داد: در 9 ماهه امسال حوادث رانندگی به لحاظ تعداد تصادف 8 درصد و به لحاظ تعداد مصدومان 10 درصد افزایش داشته است.

وی اضافه کرد: شهرستان های محلات با افزایش 5 فقره تصادف فوتی، خمین با بیش از 5 فقره افزایش تصادف فوتی، شهرستان ساوه با 4 فقره افزایش تصافات فوتی و اراک با 3 فقره تصادف فوتی نسبت به سال گذشته بیشترین وقوع تصادف را به خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی هوای اراک خودرویی نیست/افزایش کشته شدگان تصادفات درون شهری استان

آلودگی هوای اراک خودرویی نیست/افزایش کشته شدگان تصادفات درون شهری استان