مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 12:502023-01-09فرهنگي

روزهای پرخبر بهروز افخمی با «فرزند صبح» و «صبح اعدام»


بهروز افخمی که برای فیلم «فرزند صبح» پروانه نمایش گرفته، برای ساخت یک فیلم سینمایی جدید هم درخواست پروانه ساخت داده است.

- بهروز افخمی که برای فیلم فرزند صبح پروانه نمایش گرفته، برای ساخت یک فیلم سینمایی جدید هم درخواست پروانه ساخت داده است.

بهروز افخمی که چند ماه قبل گفته بود با کارگردانی در سینما خداحافظی کرده، به تازگی برای ساخت فیلمی با نام صبح اعدام درخواست مجوز ساخت داده است.

او در مکالمه ای کوتاه با ایسنا درباره خداحافظی اش با کارگردانی در سینما با خنده می گوید که این دیگر آخری است و توضیح می دهد که صبح اعدام درباره اعدام طیب حاج رضایی و اسماعیل رضایی است.

افخمی به عنوان تهیه کننده احتمالا امسال با فیلم استاد به کارگردانی عماد حسینی در جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت.

علاوه براین ها، سازمان سینمایی اخیرا برای فیلم فرزند صبح این فیلمساز، پروانه نمایش صادر کرده است و طبق گفته افخمی احتمالا خرداد سال آینده اکران خواهد شد.

فرزند صبح به کارگردانی بهروز افخمی اولین بار در بیست ونهمین جشنواره فیلم فجر در سال 1389 و در سالن همایش های برج میلاد به نمایش درآمد که کیفیت پایین فیلم حاشیه های زیادی را به همراه داشت و حتی صدای اعتراض کارگردان را هم بلند کرد چون فیلم در نبود او تدوین و به جشنواره ارایه شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای پرخبر بهروز افخمی با «فرزند صبح» و «صبح اعدام»

روزهای پرخبر بهروز افخمی با «فرزند صبح» و «صبح اعدام»