مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 11:102023-01-09اجتماعي

بارش شدید برف در 3 محور گیلان


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از بارش شدید برف در سه محور محور اسالم – خلخال، پونل – خلخال و بهارستان – آقچای خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، غلامعلی نیک فهم امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بارش شد برف  در سه محور اسالم – خلخال، پونل – خلخال و بهارستان – آقچای اظهار کرد: حداکثر ارتفاع برف در محور اسالم – خلخال در محدوده گیلان به 70 سانتیمتر رسیده است.

  وی با بیان اینکه حداکثر ارتفاع برف در محور پونل – خلخال 45 سانتیمتر است، گفت: حداکثر ارتفاع برف در محور بهارستان – آقچای نیز 10 سانتیمتر گزارش شده است.

  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان همچنین با اشاره به بارش خفیف برف در محورهای سیاهکل – دیلمان، فومن – ماسوله، ماسال – گیلوان، شوک – ملکوت و بلوردکان – خصیب دشت افزود: ارتفاع برف در این محورها بین پنج تا 15 سانتیمتر است.

  نیک فهم از سفیدپوش شدن محورهای زیاز – شوک، رودسر – لات محله، شفت – امامزاده ابراهیم – امامزاده اسحاق و حشمت آباد – قوشه لانه – ویه – کلیشم خبر داد و بیان کرد: بارش برف در گردنه الماس و گردنه حیران شدید بوده و تردد فقط با زنجیر چرخ انجام می شود، اما در گردنه کوهین محور رشت – قزوین شاهد بارش شدید مخلوط باران و برف هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش شدید برف در 3 محور گیلان

بارش شدید برف در 3 محور گیلان