مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 10:502023-01-09فرهنگي

مصطفی رحماندوست دبیر جایزه مرغک شد


مصطفی رحمان دوست شاعر و نویسنده نام آشنا با حکم مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان دبیر «جایزه مرغک» (جایزه کتاب ماه و سال کودک و نوجوان) منصوب شد.

- مصطفی رحمان دوست شاعر و نویسنده نام آشنا با حکم مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان دبیر جایزه مرغک (جایزه کتاب ماه و سال کودک و نوجوان) منصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، با صدور حکمی مصطفی رحماندوست را به عنوان دبیر جایزه مرغک (جایزه کتاب ماه و سال کودک و نوجوان) منصوب کرد.

در این حکم به شایستگی ها، سوابق و تجربه های ارزشمند مصطفی رحماندوست اشاره کرده و برگزاری این رویداد را فرصت ارزشمندی دانسته که علاوه بر ارزیابی دقیق و کارشناسی کتاب های حوزه کودک و نوجوان، امکان معرفی و حمایت از آثار فاخر و هویت بخش این حوزه را فراهم می سازد.

وی همچنین در این حکم اظهار امیدواری کرده تا با بهره مندی از ظرفیت های عظیم دانش و تجربه گرانسنگ نویسندگان، شاعران و ناشران کتاب و توجه به ارزش های فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی و ملاحظه سیاست ها و جایگاه فرهنگی کانون، در مسیر اجرای برنامه های شورای سیاست گذاری این رویداد و جریان سازی و اعتلای آثار ادبی حوزه ی کودک و نوجوان گام های مؤثری برداشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصطفی رحماندوست دبیر جایزه مرغک شد

مصطفی رحماندوست دبیر جایزه مرغک شد