مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 10:452023-01-09فرهنگي

مصطفی رحماندوست دبیر جایزه مرغک کانون شد


مصطفی رحمان دوست شاعر و نویسنده با حکم مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان دبیر «جایزه مرغک» (جایزه کتاب ماه و سال کودک و نوجوان) منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، مصطفی رحمان دوست شاعر و نویسنده با حکم مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان دبیر جایزه مرغک (جایزه کتاب ماه و سال کودک و نوجوان) منصوب شد.

حامد علامتی مدیرعامل کانون در این حکم به شایستگی ها، سوابق و تجربه های ارزشمند رحماندوست اشاره کرده و برگزاری این رویداد را فرصت ارزشمندی دانسته است که علاوه بر ارزیابی دقیق و کارشناسی کتاب های حوزه کودک و نوجوان، امکان معرفی و حمایت از آثار فاخر و هویت بخش این حوزه را فراهم می سازد.

وی همچنین در این حکم اظهار امیدواری کرده است تا با بهره مندی از ظرفیت های عظیم دانش و تجربه گرانسنگ نویسندگان، شاعران و ناشران کتاب و توجه به ارزش های فرهنگ اصیل ایرانی  و اسلامی و ملاحظه سیاست ها و جایگاه فرهنگی کانون، در مسیر اجرای برنامه های شورای سیاست گذاری این رویداد و جریان سازی و اعتلای آثار ادبی حوزه ی کودک و نوجوان گام های مؤثری برداشته شود.

جایزه مرغک از سوی کانون پرورش فکری و با هدف ایجاد بستر مناسب برای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی و معرفی کتاب های برگزیده حوزه کودک ونوجوان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصطفی رحماندوست دبیر جایزه مرغک کانون شد

مصطفی رحماندوست دبیر جایزه مرغک کانون شد