مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 10:402023-01-09حوادث

دستگیری سارق حرفه ای مطب های پزشکی در ارومیه


جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق حرفه ای مطب های پزشکی و کشف اموال مسروقه به ارزش 5 میلیارد ریال در شهرستان ارومیه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه ایرج حسن خانی اظهار داشت: در راستای تبیین و عملیاتی نمودن اهداف قرارگاه تشدید مبارزه با سرقت  و در پی وقوع سرقت از اماکن خصوصی (مطب های پزشکی)در سطح شهرستان ارومیه ، مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود:  در بررسی های به عمل آمده؛ کارآگاهان با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و پلیسی و روش های نوین کشف جرم  موفق شدند یکی از سارقین سابقه دار را شناسایی و با تعقیب و مراقبت شبانه روزی طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به همراه اموال مسروقه جهت انجام تحقیقات به مقر پلیس دلالت نمایند.

جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی تصریح کرد: در تحقیقات پلیسی به عمل آمده، متهم به انجام هفت فقره سرقت از مطب های پزشکی در سطح شهرستان معترف شد که برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش اموال مسروقه کشف شده پنج میلیارد ریال بوده است.

حسن خانی درپایان با بیان اینکه در این خصوص یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: مردم نقش مهمی در ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح جامعه دارند و از این رو می توانند با هوشیاری کامل در مراقب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارق حرفه ای مطب های پزشکی در ارومیه

دستگیری سارق حرفه ای مطب های پزشکی در ارومیه