مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 08:352023-01-09فرهنگي

نباید از کودکان غافل شویم/هزینه های تولید تئاتر چند برابر شده است


کارگردان نمایش «سمندر و شهر کاغذی» که در تالار هنر روی صحنه می رود تأکید کرد که نباید مشکلات و مشغله بزرگترها باعث شود که از کودکان غافل شویم.

- کارگردان نمایش سمندر و شهر کاغذی که در تالار هنر روی صحنه می رود تأکید کرد که نباید مشکلات و مشغله بزرگترها باعث شود که از کودکان غافل شویم.

محمدرضا شاهمردی کارگردان نمایش سمندر و شهر کاغذی نوشته دیوید وود و دراماتورژی حسین فدایی حسین که در تالار هنر اجرا می شود، درباره روند تولید این اثر نمایشی به کار متوقف شد.

وی ادامه داد: خرداد سال جاری و به دعوت تالار هنر تیمی جدیدی را شامل برخی اعضای تیم قبلی و نفرات جدید شکل دادم و از اول شهریور تمرین ها را شروع کردیم و در تاریخ 5 دی نیز اجرای بازبینی شورای نظارت و ارزشیابی کار را انجام دادیم.

شاهمردی یادآور شد: تجربه تمرین و تولید نمایش سمندر و شهر کاغذی به دلیل اینکه کار کودک فضای متفاوتی دارد، یکی از سنگین ترین و در عین حال آموزنده ترین تجربه های من در عرصه تئاتر بوده است.

کارگردان سمندر و شهر کاغذی درباره وضعیت هزینه های تولید این اثر با توجه به شرایط اقتصادی موجود، تصریح کرد: پیش بینی ما برای تولید این نمایش عددی بود که در مرداد سال جاری با تهیه کننده ای شخصی بر سر آن به توافق رسیدیم ولی حالا هزینه ها 2 برابر شده و هنوز هم کار به سرانجام و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید از کودکان غافل شویم/هزینه های تولید تئاتر چند برابر شده است

نباید از کودکان غافل شویم/هزینه های تولید تئاتر چند برابر شده است