مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 00:102023-01-08سياسي

چرایی توصیه رهبری معظم در ماورایی ننمودن خصوصیات شهید سلیمانی


شهید سلیمانی در بخش مدیریتی و اخلاق حرفه ای مدیریت خویش، ویژگی هایی چون ولایت پذیری، ساده زیستی، شجاعت، تواضع، احقاق حقوق مردم و در خدمت مردم بودن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، دکتر علی اصغر حسینی از اساتید دانشگاه های کردستان در یادداشتی آورده است؛ مقام معظم رهبری در دیدار خانواده معظم شهید سلیمانی، رهنمودی بسیار ارزشمند  در باره شخصیت  این شهید ارائه فرمودندکه: نباید به گونه ای سخن گفت و عمل کرد که خصوصیات  شهید سلیمانی ماورایی ودست نیافتنی تصور شود ومهم ترین هدف از این توصیه مهم، آنکه اولاً از غلو و افراط گویی درباره ایشان بپرهیزند و دوم اینکه مدیران، ناکارآمدی وکم کاری و بسیاری از مشکلات موجود در عرصه مدیریت خود را با ماورایی کردن شهید سلیمانی توجیه ننمایند.

امروز در جامعه مدیریتی کلان وقتی از مسئولان بویژه در سالگرد شهادت سردار دلها از سبک مدیریتی آن سردار سپهبد شهید سؤال می شود این سخن مشترک از زبان آنان استخراج شده که ما کجا؟ و شهید سلیمانی کجا؟  چنین کلام و استدلالی به نقل از علماء علم منطق، قیاس مع الفارق است.

اگر چه در برداشت اول، از لحن سخن آنها تواضع و فروتنی نهفته است ولی تبعات این نوع نگرش معمولا محیطی را در حوزه ذهنی و فکری فراهم می سازد که اساساً که شخصیت شهید سلیمانی به واسطه کامل بودن و جام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرایی توصیه رهبری معظم در ماورایی ننمودن خصوصیات شهید سلیمانی

چرایی توصیه رهبری معظم در ماورایی ننمودن خصوصیات شهید سلیمانی