مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 23:502023-01-08حوادث

شکایت دختر فروشنده از مشتری آزارگر


19»/ تنبیه بدنی پسر دانش آموز از سوی معلم/ شلیک های مرگبار مرد مسلح به همکارانش/ درخواست طلاق بعد از 10 بار خواستگاری/ شکایت دختر فروشنده از مشتری آزارگر/ قتل مرد جوان به دلیل ندادن پول غذا/ فاجعه ای به رنگ خون!/ مرگ مرد کنج یاب در چاه 12 متری - مهم ترین اخبار حوادث و توصیه پلیسی امروز (یکشنبه هجدهم دی ماه سال 1401) را می توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

  آخرین آمار مبتلایان کووید-19 مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به 7 میلیون و 561 هزار و 925 تن رسید.

بیشتر بخوانید تنبیه بدنی پسر دانش آموز از سوی معلم ماجرای تنبیه بدنی پسر دانش آموز پایه ششم ابتدایی از سوی معلمش در یکی از مدارس تالش با ورود بازرسان آموزش و پرورش به این موضوع تحت رسیدگی قانونی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید شلیک های مرگبار مرد مسلح به همکارانش یکی از کارکنان اداره شیمیایی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با شلیک به سوی کارکنان این شرکت یک نفر را کشت و دو نفر را زخمی کرد.

بیشتر بخوانید درخواست طلاق بعد از 10 بار خواستگاری! اگرچه بیش از 10 بار به خواستگاری یکی از همشهریانم رفتم که در کنار کارگاه نجاری من سکونت داشتند و بالاخره به آرزویم رسیدم، اما اکنون به تحصیلات عالیه همسرم حسادت می کنم و با تحقیر و تمسخر او قصد دارم عقده های روانی ام را تخلیه کنم چرا که .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت دختر فروشنده از مشتری آزارگر

شکایت دختر فروشنده از مشتری آزارگر