مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 22:552023-01-08سياسي

خانواده ها قرآن را زینت خانه قرار دهند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: خانواده ها در مسیر تربیت فرزندان خود و الگوگیری از کلام الهی، قرآن را زینت خانه و مبنای تربیت فرزندانشان قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید حسن عاملی شامگاه یکشنبه در آیین تجلیل از چهره های برتر قرآنی در رشته حفظ، ترجمه و مفاهیم قرآن در تالار ولایت اردبیل اظهار کرد: اگر قرآن محور و الگوی تربیتی نسل آینده ما قرار گیرد، دیگر هیچ دغدغه و نگرانی از عاقبت بخیری آنها نخواهیم داشت چرا که قرآن می تواند شایسته ترین مسیر و محور حرکت انسان ها باشد.

وی تصریح کرد: تربیتی که بر محور قرآن و مفاهیم آن شکل بگیرد، تربیت واقعی بر مدار و مبنای فضیلت انسانی و بروز و ظهور شایستگی هایی است که همه ما انتظار داریم فرزندان، جوانان و نوجوانان ما به این شاخصه ها آراسته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل غفلت از قرآن، کلام انبیا و اولیای الهی را در مسیر تربیت نسل های آینده، غفلت جبران ناپذیر توصیف کرد و گفت: حتی در جامعه ما باید نمود و نشانه هایی از تربیت قرآنی را مشاهده کنیم و در همه شئون زندگی به این اصل و امر واقف باشیم.

آیت الله عاملی افزود: در کنار مدرسه، باید خانواده ها فرهنگ قرآنی را محور و اساس تربیت فرزندان خود قرار دهند و بر همین اساس شاکله وجودی نوجوانان و جوانا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده ها قرآن را زینت خانه قرار دهند

خانواده ها قرآن را زینت خانه قرار دهند