مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 22:152023-01-08سياسي

ادارات ماکو ازآمادگی جهت مقابله با سویه جدید کرونا برخوردار باشند


نیاز است تمامی دستگاه های مسئول شهرستان از آمادگی حداکثری جهت مقابله با سویه جدید کرونا برخوردار باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر کشور، اظهار کرد: نیاز است تمامی دستگاه های مسئول از آمادگی حداکثری جهت مقابله با سویه جدید کرونا برخوردار باشند و رعایت دستورالعمل ها و ضوابط بهداشتی نیز در دستور کار آحاد مردم قرار گیرد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران جزو موفق ترین کشورها در کنترل بیماری کرونا است، افزود: این موفقیت را مدیون جانفشانی کادر سلامت و همکاری و حمایت مردم در خصوص واکسیناسیون گسترده و رعایت پروتکل های بهداشتی هستیم.

رییس ستاد مقابله با کرونا ویروس شهرستان ماکو بر کنترل مرز بازرگان تاکید کرد و گفت: مرز بازرگان رصد شده و از مسافرین ورودی به کشورمان تست های لازم پی سی آر گرفته شود و اگر فرد آلوده ای پیدا شد حتماً قرنطینه شود.

کاظمی خاطرنشان کرد: پیک جدید کرونا در کشور آغاز شده است و بیمارستان و همه درمانگاه ها و کادر درمان در شهرستان ماکو در آماده باش باشند.

وی افزود: استفاده از ماسک در مدارس، دانشگاه ها و دیگر مراکز عمومی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا باید در دستور کار باشد.

فرماندار شهرستان ماکو با اشاره به شناسایی سویه های جدید در کشور و تاکید به واکسیناسیون بویژه در افراد پرخطر گفت: نیاز است برای مقابله با شیوع ویر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادارات ماکو ازآمادگی جهت مقابله با سویه جدید کرونا برخوردار باشند

ادارات ماکو ازآمادگی جهت مقابله با سویه جدید کرونا برخوردار باشند