مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 22:152023-01-08سياسي

اربعین حسینی اوج همگرایی مردم حول محور امام حسین(ع) است


فرماندار شاهرود با بیان اینکه اربعین حسینی اوج همگرایی مردم حول محور امام حسین(ع) است، گفت: اربعین نماد حضور و همراهی مردم بدون توجه به قومیت ها و ملیت ها محسوب می شود.

- شاهرود- فرماندار شاهرود با بیان اینکه اربعین حسینی اوج همگرایی مردم حول محور امام حسین(ع) است، گفت: اربعین نماد حضور و همراهی مردم بدون توجه به قومیت ها و ملیت ها محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوطالب جلالی شامگاه یکشنبه در مراسم تقدیر از موکب های اربعین دلدادگان حسینی شاهرود به میزبانی ستلن البرز شرقی با بیان اینکه قدرت مند ترین نماد مذهبی و بزرگترین تجمعی که سالانه برگزار می شود اربعین است، تاکید کرد: حضور میلیونی مردم از سراسر دنیا، نشان دهنده اهمیت اربعین است.

وی با بیان اینکه در فضای اربعین چه در کشور عراق و چه برنامه هایی که در شهرستان شاهرود داشتیم نشان از فضای همراهی و هم صدایی است که قومیت و ملیت در آن معنایی ندارد، افزود: اربعین حسینی اوج همگرایی مردم حول محور امام حسین (ع) است فرماندار شاهرود بیان کرد: موکب ها تمام تلاششان بر این بود که به تمام زائران خدمت رسانی کنند لذا باید به این فراقومیتی بودن اربعین بیشتر پرداخته شود زیرا امروز در فضایی هستیم که دشمنان می خواهند تفرقه را القا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین حسینی اوج همگرایی مردم حول محور امام حسین(ع) است

اربعین حسینی اوج همگرایی مردم حول محور امام حسین(ع) است