موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - نقل و انتقالات - جواد نكونام - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - تامين اجتماعي - نقل و انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - كاميلا كابيو - نخست وزير اتيوپي - فرازبام خاييز - تكنوازي سه تار - فابريتزيو راوانلي - سخنگوي ذوب آهن - يوهان كرايوف آرنا - فتواي مقام معظم رهبري - خانه صنايع دستي - تاثير سوابق تحصيلي در كنكور - ورزشگاه كارگران تهران - حفاظ روي ديوار - گياه مورينگا

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 21:452023-01-08اقتصادي

خرید 880 تن زیتون از باغداران طارم سفلی


مدیر تعاون روستایی استان قزوین با اعلام خبر پایان طرح خرید حمایتی زیتون در استان قزوین گفت: حدود 880 تن زیتون از باغداران منطقه طارم سفلی خریداری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شهرام رحمانی از پایان طرح خرید حمایتی زیتون در استان قزوین خبر داد و اظهار کرد: این طرح از 29 آبان ماه آغاز شده بود و هدف از اجرای طرح خرید حمایتی از کشاورزان پایداری تولید، حفظ قیمت محصول در بازار و جلوگیری از ضرر و زیان تولیدکنندگان بوده است.

رحمانی با اعلام اینکه در این طرح حدود 880 تن زیتون از باغداران منطقه طارم سفلی خریداری شده است، افزود: از این میزان بیش از 147 تن روغن استحصال شده و در انبارهای شبکه تعاونی روستایی ذخیره شده است.

وی با بیان اینکه ارزش زیتون به کمیت و کیفیت روغن آن است، بیان کرد: نوع روغن زیتون و اسیدیته آن باید بر اساس استانداردها باشد.

این مسئول تصریح کرد: هر کیلوگرم دانه روغنی زیتون را با توجه به درصد اسیدیته و کیفیت آن، حداقل 16 هزار و 100 تومان و حداکثر تا 25 هزار تومان از کشاورزان خریداری می شود.

وی یادآور شد: امسال با حمایت های دولت از توسعه کشت زیتون، میزان تولید زیتون نسبت به سال گذشته بیش از دو برابر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید 880 تن زیتون از باغداران طارم سفلی

خرید 880 تن زیتون از باغداران طارم سفلی