مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 20:002023-01-08فرهنگي

نشست نقد و بررسی مستند«هیچ کس منتظرت نیست» در کرمانشاه برگزار شد


نشست نقد و بررسی مستند«هیچ کس منتظرت نیست» با حضور عوامل این مستند اجتماعی و به همت حوزه هنری کرمانشاه برگزار شد.

- کرمانشاه- نشست نقد و بررسی مستند هیچ کس منتظرت نیست با حضور عوامل این مستند اجتماعی و به همت حوزه هنری کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست نقد و بررسی مستند سینمایی هیچ کس منتظرت نیست ، محصول مرکز مستند سوره ساخته محسن اسلام زاده بعد از ظهر یکشنبه با حضور افشین آزادی رییس حوزه هنری کرمانشاه، استادان دانشگاه، هنرمندان و اصحاب سینما، محسن اسلام زاده کارگردان و… در سالن اجتماعات حوزه هنری کرمانشاه برگزار شد.

افشین آزادی رییس حوزه هنری کرمانشاه در ابتدای این نشست اظهار کرد: جمعیت شهر کرمانشاه یک میلیون نفر است اما متأسفانه 400 هزار نفر از آن ها حاشیه نشین هستند و ما راحت از کنار این افراد رد می شویم و به این افراد توجه نمی کنیم در حالی که آن ها دزد و قاتل نیستند و جرم سنگینی مرتکب نشدند بلکه تنها آلوده به مواد مخدر شدند و دیگر کسی از آن ها حمایت نمی کند.

وی ادامه داد: من از محسن اسلام زاده کارگردان هیچ کس منتظرت نیست تشکر می کنم که با ساخت این مستند فضا را برای طرح مسائلی درباره زنان آسیب دیده باز کرد و اساساً ایشان به وظیفه خود به عنوان هنرمند یعنی واکنش به مسائل اجتماعی عمل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست نقد و بررسی مستند«هیچ کس منتظرت نیست» در کرمانشاه برگزار شد

نشست نقد و بررسی مستند«هیچ کس منتظرت نیست» در کرمانشاه برگزار شد