مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 18:152023-01-08اقتصادي

1100 میلیارد پروژه عمرانی در حال اجرا در رزن


فرماندار رزن از 1100 میلیارد تومان پروژه عمرانی در حال اجرا در این شهرستان خبر داد.

- علی اصغر غفاری آثار یکشنبه 18 دی ماه در شورای اداری شهرستان رزن که با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر از 84 روستای رزن در 55 روستا پروژه کانال آبرسانی و 25 روستا پروژه قنات در دست اجرا بوده و برای 20 روستا نیز توسط بنیاد مسکن و فرمانداری اعتبار دیده شده و پیش از فصل سرما شهرستان به یک کارگاه عمرانی بزرگ تبدیل شده بود.

وی با بیان اینکه در شهرستان رزن هیچ پروژه عمرانی و اقتصادی مشکل دار وجود ندارد، افزود: از محل سفر ریاست جمهوری به استان همدان 900 میلیارد تومان برای پروژه های عمرانی و 600 میلیارد تومان برای پروژه های اقتصادی و اشتغال شهرستان رزن تسهیلات دیده شده است.

غفاری آثار ادامه داد: شهرستان رزن دارای 24 پروژه عمرانی بلاتکلیف بود که این پروژه ها از 40 سال بعد از انقلاب بویژه از زمان شهرستان شدن رزن باقی مانده بودند که با احصای این پروژه ها برای همه این طرح ها برنامه لازم تعریف و برای همه این پروژه ها در سفر ریاست جمهوری اعتبار مصوب شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به سهم 900 میلیارد تومانی پروژه های عمرانی شهرستان رزن از محل سفر ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: در سفر ریاست جمهوری برای پروژه های به نام شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1100 میلیارد پروژه عمرانی در حال اجرا در رزن

1100 میلیارد پروژه عمرانی در حال اجرا در رزن