مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 15:502023-01-08سياسي

بیش از پیش مردم را در حفظ و احیای تالاب انزلی مشارکت دهید


استاندار گیلان، با بیان اینکه برای حفظ اکوسیستم و موجودات زنده تالاب انزلی باید برنامه محور عمل کرد، گفت: سمن ها و موسسات مردمی و زیست محیطی و نیز بسیج را در حفظ و احیای تالاب بیش از پیش مشارکت دهید.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان، با بیان اینکه برای حفظ اکوسیستم و موجودات زنده تالاب انزلی باید برنامه محور عمل کرد، گفت: سمن ها و موسسات مردمی و زیست محیطی و نیز بسیج را در حفظ و احیای تالاب بیش از پیش مشارکت دهید.

اسدالله عباسی امروز، 18 دی ماه در جلسه کارگروه مدیریت تالاب بین المللی انزلی افزود: آبراه های تالاب یا همان روگاها شریان های طبیعی تالاب هستند که لایروبی اصولی آنها می تواند به احیای تالاب کمک کند.

وی انسجام و وحدت رویه در کار را موفقیت آمیز خواند و اضافه کرد: کار احیای تالاب انزلی یک امر همگانی است و همه دستگاه ها باید با هماهنگی کارگروه اقدامات عملیاتی را انجام داده و هیچ اقدامی بدون نظارت و دستور کارگروه احیای تالاب انجام نشود.

استاندار گیلان ادامه داد: در زمینه جمع آوری سنبل آبی حتما از ظرفیت سمن ها، مردم و بسیج هم به درستی استفاده کنید.

رییس کارگرده مدیریت تالاب بین المللی انزلی با بیان اینکه پنج دهه از برنامه های احیای تالاب انزلی می گذرد، تصریح کرد: از دهه چهل عملیات احیای تالاب انزلی آغاز شده و تاکنون اثر وضع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از پیش مردم را در حفظ و احیای تالاب انزلی مشارکت دهید

بیش از پیش مردم را در حفظ و احیای تالاب انزلی مشارکت دهید