مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 14:302023-01-08سياسي

افتتاح خانه هلال در جزیره خارگ


در مراسمی با حضور مدیر عامل جمعیت هلال احمراستان، بخشدار خارگ و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی، خانه هلال جزیره خارگ درساختمان بخشداری این شهر افتتاح شد.

- ایسنا/بوشهر خانه هلال جزیره خارگ در ساختمان بخشداری این شهر در مراسمی با حضور مدیر عامل جمعیت هلال احمراستان، بخشدار خارگ و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی، افتتاح شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر یکشنبه 18 دی در آیین افتتاح خانه هلال جزیره خارگ گفت: با توجه به موقعیت استراتژیک جزیره خارگ، و نداشتن دسترسی سریع به این منطقه، افتتاح یک خانه هلال در این بخش ضروری بود که با توجه به آموزش های لازم در بروز حوادث اقدام سریع و به موقعی صورت پذیرد.

ایزدپناه با اشاره به فعالیت های خانه هلال افزود؛ جذب و سازماندهی در حوزه های مختلف جوانان، امداد و داوطلبان، ارائه آموزش های امدادی، فرهنگی، آموزشی، شناسایی، دعوت و جذب خیرین، کمک به نیازمندان با بهره گیری از توان توانمندان از برنامه های این خانه های هلال است.

وی ادامه داد: توانمندسازی جامعه و گسترش و ترویج فرهنگ خود امدادی و دگرامدادی و آموزش همگانی امداد و کمک های اولیه از هدف های اصلی این خانه های هلال است.

وی در خصوص نگاه ویژه مسئولین و بویژه امام های جماعات جزیره خارگ گفت: برای آموزش فراگیران چه در سطح ادارات،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح خانه هلال در جزیره خارگ

افتتاح خانه هلال در جزیره خارگ