موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - بازنشستگان تأمين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - تأمين اجتماعي - باشگاه پرسپوليس - انتخابات رياست جمهوري - كانو اسپرينت - رييس كميسيون قضايي - يارانه آبان ماه - تراز گاز منفي - رييس شوراي شهر تهران - انتخابات رييس جمهوري - محمدابراهيم لاريجاني - امريه سربازي قوه قضاييه - برند لنو - طنز مهران مديري - يونس آباد - حوادث معدني - پمپ دنده اي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 13:462023-01-08اجتماعي

آب در بوشهر نوبت بندی است؟


خبرگزاری فارس - بوشهر، سارا طاهری: آب؛ نام درد آشنای مردم شهر بوشهر، چه زمانی که قطعی آب را در خانه احساس می کنند و چه زمانی که ماشین هایشان در روان آب حاصل از بارش باران خاموش می شود! اگر چه به دلیل اقلیم گرم و خشک کشورمان ایران،  این کم آبی در بیشتر استان ها دیده می شود اما کام مردم این شهر با توجه به قرارگیری در کنار آبهای خلیج فارس از بقیه شهرهای ایران تلخ تر است.

وجود منبع آب در هر خانه اقتضای زندگی در این شهر است و مردم با توجه به زمان نوبت آب خود در هر منطقه منبع خود را پر می کنند.

ابراهیمی از اهالی منطقه سرتل می گوید: ما یک روز درمیان آب داریم؛ از طرفی یکی از اهالی شهرک نیایش نیز می گوید ما هر روز آب داریم و قطعی آب نداشته ایم.

پیگیری خبرنگار فارس از مناطق مختلف شهر بوشهر نشان می دهد که ساکنان اکثر مناطق مختلف شهر نیز عمدتاً وضعیت آب خود را یک روز در میان عنوان می کنند.

به گفته علی محمدی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان بوشهر، 28 میلیون مترمکعب آب طی دو سامانه اخیر در سد رییسعلی دلواری جمع آوری و سد ارغون دشتستان نیز سرریز شده است.

از نوبت بندی برخی مناطق تا ایراد شبکه ابوالحسن عالی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر می گوید: مردم حق دارند، آب را باز می کنند و می بینند آبی در لوله نیست، اما من می خواهم به همشهریان بگویم ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب در بوشهر نوبت بندی است؟

آب در بوشهر نوبت بندی است؟