مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 13:002023-01-08اجتماعي

فراهم کردن زمینه اشتغال بهبودیافتگان مهمترین هدف کمپ ماده 16 سنندج است


زنجیره تکمیلی در راستای آموزش های فنی و حرفه ای و اشتغال در مجاورت این کمپ باید راه اندازی شود و سعی کرد که بهبودیافتگان با آموزش و کار، - ایسنا/کردستان استاندار کردستان گفت: زنجیره تکمیلی در راستای آموزش های فنی و حرفه ای و اشتغال در مجاورت این کمپ باید راه اندازی شود و سعی کرد که بهبودیافتگان با آموزش و کار، انگیزه برگشت به مسیر قبلی را در خود از بین ببرند.

اسماعیل زارعی کوشا امروز (18 دی ماه) در بازدید از روند احداث مرکز ترک اعتیاد کمپ ماده 16 سنندج، اظهار کرد: احداث این مرکز در استان خلاء موجود در راستای مبارزه با اعتیاد و جمع آوری معتادان متجاهر را در کردستان پر کرده و اکنون با اقدامات صورت گرفته ظرفیت خوبی برای تکمیل این مرکز مهیا شده است.

وی افزود: احداث کمپ ماده 16، علاوه بر اینکه خدمتی در جهت رفع یک معضل اجتماعی در استان است، یک نمونه کامل از همدلی در دستگاه های اجرایی محسوب می شود.

استاندار کردستان، با اشاره به اینکه مدیریت این کمپ از اهمیت ویژه ای برخوردار است، بیان کرد: با تشکیل کمیته ماده 16، باید موضوعات مختلف این مرکز شامل کمبودها و نارسایی ها و همچنین بعد نظارتی کار مورد بررسی قرار گیرد و گزارش های آن در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراهم کردن زمینه اشتغال بهبودیافتگان مهمترین هدف کمپ ماده 16 سنندج است

فراهم کردن زمینه اشتغال بهبودیافتگان مهمترین هدف کمپ ماده 16 سنندج است