مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 12:252023-01-08فرهنگي

«کیت بلانشت» با «تار» به اسکار نزدیک شد


فیلم «تار» ساخته «تاد فیلد» با کسب جایزه انجمن ملی منتقدان فیلم آمریکا، شانس خود را برای درخشش در جوایز اسکار پیش رو، افزایش داد.

- فیلم تار ساخته تاد فیلد با کسب جایزه انجمن ملی منتقدان فیلم آمریکا، شانس خود را برای درخشش در جوایز اسکار پیش رو، افزایش داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ورایتی، فیلم تار با کسب جایزه بهترین فیلم از انجمن ملی منتقدان فیلم آمریکا، به یکی از معدود آثار سینمایی تبدیل شد که جایزه اصلی سه رویداد مهم منتقدان شامل انجمن منتقدان نیویورک، لس آنجلس و انجمن ملی منتقدان را به خود اختصاص می دهد.

پیش از این تنها فیلم های ماشین من را بران ساخته ریوسکه هاماگوچی (2021)، شبکه اجتماعی از دیوید فینچر (2010) و هرت لاکر ساخته کاترین بیگلو (2009)، موفق به کسب جایزه بهترین فیلم از این سه رویداد شده بودند که همگی در نهایت نامزد شاخه بهترین فیلم اسکار شدند و فیلم هرت لاکر نیز این جایزه را کسب کرد.

کیت بلانشت هم برای بازی در فیلم تار سه جایزه این سه انجمن منتقدان سینمایی را کسب کرده و شانس اصلی جایزه اسکار بهترین بازیگر زن محسوب می شود.

این بازیگر استرالیایی پیش از این برای فیلم هوانورد (2004) جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن و برای بازی در فیلم یاسمن غمگین (2013) هم جایزهٔ اسکار بهترین بازیگر زن را کسب کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کیت بلانشت» با «تار» به اسکار نزدیک شد

«کیت بلانشت» با «تار» به اسکار نزدیک شد