مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 11:102023-01-08بين الملل

هرمزگان از سه شنبه دوباره بارانی می شود


کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: هرمزگان از روز سه شنبه 20 دیماه تا صبح چهارشنبه 21 دیماه، تحت تاثیر فعالیت سامانه ای بارشی برای استان ابرناکی، - در غالب نقاط رگبار باران و رعد و برق و افزایش لحظه ای سرعت باد پیش بینی می شود.

مرضیه سی سی پور در گفت و گو با ایسنا، افزود: امروز یکشنبه بویژه در ساعات بعد از ظهر و شب تا صبح دوشنبه 19 دی با افزایش سرعت بادهای شمال غربی خلیج فارس، تنگه هرمز و بخش هایی از دریای عمان متلاطم پیش بینی می شود.

وی بیان کرد: بیشینه سرعت باد به بیش از 40 کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا به بیش از یک متر می رسد که توصیه می شود در این مدت شناورهای سبک، صیادی و تفریحی از تردد دریایی خودداری نمایند و تمهیدات لازم جهت تردد ایمن سایر شناورها صورت پذیرد.

سی سی پور با اشاره به اینکه روز دوشنبه شرایط جوی و دریایی نسبتاً آرامی در استان حاکم است، خاطرنشان کرد: روز سه شنبه 20 دیماه تا صبح چهارشنبه 21 دیماه، تحت تاثیر فعالیت سامانه ای بارشی برای استان ابرناکی، در غالب نقاط رگبار باران و رعد و برق و افزایش لحظه ای سرعت باد پیش بینی می شود و شرایط بارش در مناطق غربی و شمالی استان و جزایر کیش و لاوان از مقادیر بیشتری برخوردار است و که سبب آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها در این مناطق نیز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرمزگان از سه شنبه دوباره بارانی می شود

هرمزگان از سه شنبه دوباره بارانی می شود