مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 10:002023-01-08ورزشي

بررسی وضعیت سه رشته برای حضور در بازی های آسیایی


نشست های تخصصی فدراسیون های کاندید اعزام به بازی های آسیایی با برگزاری سه جلسه مجزا با فدراسیون های انجمن های ورزشی، کاراته و والیبال پیگیری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمی کار را مشکل کرد و باعث توقف کشورهای مطرح رو به رشد شد.

وی با اشاره به حضور قدرت های برتر سپک تاکرای دنیا در آسیا ادامه داد: با توجه به رشدی که در سال های اخیر داشته ایم اگر بتوانیم در کنار مسابقات تدارکاتی از حضور مربی خارجی هم بهره ببریم به طور حتم شانس صد درصدی برای کسب مدال در هانگژو خواهیم داشت که هاشمی عنوان داشت در صورت کمک وزارت ورزش، بودجه لازم برای مربی خارجی سپک تاکرا تامین خواهد شد.

جلسه دوم با حضور مسئولین والیبال و با حضور محمدرضا داورزنی رییس، فریبا محمدیان نایب رییس و میلاد تقوی دبیر فدراسیون برگزارشد که داور زنی ضمن ارائه گزارشی از برنامه های در دست اجرای فدراسیون گفت: تیم ملی والیبال با توجه به حضور دائمی در اردو ها و رقابت های بین المللی همواره در حال تمرین و مسابقه بوده و بطور خاص نمی توانیم بگوییم فقط برای هانگژو برنامه داریم چرا که همواره بچه ها در گیر مسابقات هستند.

وی تصریح کرد: هدف ما کسب عنوان نخست بازیهای آسیایی در بخش مردان است که این دستاورد می تواند اثرات مثبتی همچون معافیت تعدادی از ورزشکاران جوان را به همراه داشته باشد که همین موضوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی وضعیت سه رشته برای حضور در بازی های آسیایی

بررسی وضعیت سه رشته برای حضور در بازی های آسیایی