مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 10:002023-01-08سياسي

بستر فعالیت های فرهنگی در شیراز فراهم است


شهردار شیراز با تأکید بر استقبال مدیریت شهری از رویدادهای فرهنگی و هنری در این کلانشهر، گفت: بستر و زمینه های مختلفی برای فعالیت های فرهنگی انجام شده است.

- محمدحسن اسدی یکشنبه 18 دیماه در دیدار با رییس سازمان بسیج هنرمندان کشور که پیرامون جشنواره دوسالانه عکس بسیج انجام شد، بر استقبال شهرداری شیراز از رویدادهای فرهنگی و هنری در این کلانشهر تأکید و با اشاره به اختصاص بودجه برای پروژه های عمرانی فرهنگی شهرداری، بیان کرد: بستر و زمینه های مختلفی در شهر شیراز برای فعالیت های فرهنگی وجود دارد.

اسدی با اشاره به مطالبه رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهاد تبیین عنوان کرد: باید فعالیت های فرهنگی و هنری حوزه انقلاب اسلامی برای مردم تبیین و تشریح شود و بخشی از جهاد تبیین را می توانیم به وسیله هنر عکس رسانه ای کنیم.

رییس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت(ع) نیز در این جلسه اظهار کرد: گاهی اوقات یک کار هنری خوب نظیر سلام فرمانده اگر درست اجرا و ارائه شود، ارزشی بسیار بالاتر از ده ها سخنرانی دارد.

رضا محمدیان با بیان اینکه عکس هم همینطور است، گفت: عکسی نظیر عکس کودک مظلوم سوریه ای کنار دریا، دنیا را تکان داد.

او در ادامه به پیشنهادهای خود در رابطه با این جشنواره افزود: باید عنوان شیراز؛ سومین حرم اهل بیت(ع) به این جشنواره اضافه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستر فعالیت های فرهنگی در شیراز فراهم است

بستر فعالیت های فرهنگی در شیراز فراهم است