مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 09:552023-01-08اقتصادي

45 درصد بازنشستگی در مازندران پیش از موعد است


مدیرکل تامین اجتماعی مازندران با اعلام اینکه بازنشستگی پیش از موعد در 10 سال اخیر نسبت به چهار دهه گذشته بیشتر مورد استقبال بیمه شدگان تامین اجتماعی قرار گرفت، - گفت: 45 درصد از بازنشستگی ما پیش از موعد است و 70 درصد به مشاغل سخت و زیان آور اختصاص دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن فلاح اظهار کرد: یکی از ارکان اصل سه جانبه گرایی، بازنشستگان هستند تامین اجتماعی برای رفاه حال باین قشر، کارگران و بهره مندی آنچه در سازمان اندوخته اند، تلاش می کند.

وی با اشاره به اینکه باید گفتمان متقابل در منزلت بازنشسته داشته باشیم، افزود: کارفرمایان به عنوان کارآفرین بخشی از درآمد خود را به عنوان حق بیمه پرداخت می کنند اگر این پرداختی ها نباشد، به تعهدات 16 گانه خود عمل نخواهیم کرد.

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران، تصریح کرد: بیمه شدگان اجباری، توافقی، اختیاری و غیره داریم باید تعهدات خود را به درستی به جامعه هدف ارائه کنیم.

این مسئول یکی از تعهدات سازمان تامین اجتماعی به جامعه هدف را در بخش درمانی عنوان کرد و ادامه داد: تامین اجتماعی دومین تولید کننده و اولین خریدار در بخش درمان است، تلاش ما رفع نواقص در این زمینه است.

فلاح با اعلام اینکه بازنشستگی پیش از موعد در 10 سال اخیر نسبت به چهار دهه گذشته بیشتر مورد استقبال بیمه شدگان تامین اجتماعی قرار گرفت،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

45 درصد بازنشستگی در مازندران پیش از موعد است

45 درصد بازنشستگی در مازندران پیش از موعد است