مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 09:402023-01-08سياسي

حاج قاسم محصول تربیت اسلام ناب بود


امام جمعه شهرستان کلاله با اشاره به اینکه اسلام ناب باید محور تربیت در جامعه اسلامی باشد، گفت: حاج قاسم سلیمانی محصول تربیت اسلام ناب بود.

- حجت الاسلام والمسلمین قاسمی صبح امروز در مراسم گرامیداشت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در بخش پیشکمر شهرستان کلاله با اشاره به وفاداری و ولایتمداری اهل سنت ایران اسلامی، اظهار کرد: در مبارزات انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، دفاع از وطن و دفاع از حرم آل الله (ع) خون مردم شیعه و سنی دلاور ما به هم آمیخته شده است.

وی با بیان اینکه حاج قاسم یک قهرمان ملی و حتی فراملی برای همه آزادگان جهان است، افزود: اهل سنت ایران اسلامی و کشورهای مسلمان و حتی بسیاری از پیروان ادیان دیگر دلبسته و شیفته شخصیت و دلاوری های این مرد بزرگ و کم نظیر هستند.

امام جمعه کلاله با تاکید بر اینکه حاج قاسم یک نمونه مسلمان واقعی در تراز جمهوری اسلامی و اسلام ناب بود، خاطرنشان کرد: در چنین مکتب و دینی است که اینگونه انسان های پاک و با اخلاص تربیت می شوند.

قاسمی با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی تنها یک شخصیت نبوده، بلکه یک چارچوب فکری، عملی و یک راه بزرگ است، ادامه داد: به همین دلیل است که رهبر معظم انقلاب از ایشان به عنوان یک مکتب و مدرسه انسان سازی یاد می کنند که همه ما وظیفه داریم سبک زندگی و خصوصیات این بزرگ مرد را در بین نس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج قاسم محصول تربیت اسلام ناب بود

حاج قاسم محصول تربیت اسلام ناب بود