مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 09:302023-01-08فرهنگي

نگرانی ها، هشدارها و افسوس های یک مدیر هنری


مدیر مجموعه تئاتر شهر با تشریح تازه ترین خبرهای مربوط به بازسازی این مجموعه، از برنامه های جدید آن خبر داد و به عنوان یک فعال تئاتر خواستار نگاه منعطفانه تر شورای نظارت و ارزشیابی شد.

- سید محمد جواد طاهری در گفتگو با ایسنا، روند بازسازی این مجموعه را توضیح داد و از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست توجه ویژه ای به تئاتر شهر داشته باشد تا در سایه این توجه، بودجه بیشتری به بازسازی آن اختصاص داده شود.

او همچنین تاکید کرد که نه به عنوان یک مدیر هنری، بلکه به عنوان عضوی از جامعه هنرمندان تئاتر معتقد است شورای نظارت و ارزشیابی نگاه بازتری به خطوط قرمز داشته باشد و فضا را برای نقدهای سازنده فراهم کند.

طاهری در آغاز درباره وضعیت بازسازی تئاتر شهر گفت: در بازسازی فعلی چند موضوع در حال پیگیری است.

بخشی از آن که در دفتر طرح های عمرانی وزارت ارشاد به مناقصه گذاشته شده بود، مربوط به کف راهروهای بین تالارهای قشقایی، چهارسو و سایه بود و دیگری بحث سرویس های بهداشتی سالن اصلی و موضوع سوم در رابطه با سقف زیرزمین و راهروهای پایین که شامل اتاق های گریم می شود.

او اضافه کرد: متاسفانه به دلیل کمبود بودجه و افزایش هر روزه هزینه ها، دو بخش از مراحل بازسازی انجام شد که اولی به کف راهروهای بین سالن ها مربوط می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی ها، هشدارها و افسوس های یک مدیر هنری

نگرانی ها، هشدارها و افسوس های یک مدیر هنری