مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 09:302023-01-08بين الملل

ناخرسندی مصر از نتانیاهو به دلیل رنگ باختن وعده های تل آویو به قاهره


منابع دیپلماتیک عربی اعلام کردند که مصر از نخست وزیر مکلف رژیم صهیونیستی به دلیل متوقف نکردن اقدامات و رویکردهای افراطی وزیر امنیت داخلی این رژیم ناخرسند است.

- منابع دیپلماتیک عربی اعلام کردند که مصر از نخست وزیر مکلف رژیم صهیونیستی به دلیل متوقف نکردن اقدامات و رویکردهای افراطی وزیر امنیت داخلی این رژیم ناخرسند است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت العربی الجدید، منابع دیپلماتیک عربی که از پرونده میانجیگری مصر میان گروه های فلسطینی و دولت رژیم صهیونیستی آگاه هستند، اعلام کردند: تصمیمات اخیر کابینه اسراییل درباره تحریم تشکیلات خودگردان فلسطین موجب پیچیده تر شدن موضع میان قاهره و دولت اسراییل شده و مأموریت میانجیگری را دشوار کرده است.

تحریم های رژیم صهیونیستی بعد از موافقت مجمع عمومی سازمان ملل با درخواست از دیوان بین المللی دادگستری برای صدور حکم درباره اشغالگری این رژیم در اراضی فلسطینی اعمال شده است.

بعد از تماس تلفنی که اخیرا عبدالفتاح سیسی، رییس جمهوری مصر با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر مکلف رژیم صهیونیستی گرفت تنشی میان دو طرف ایجاد شده است چراکه نتانیاهو به مصر وعده داده بود که آتش بس را حفظ کند و مانع یورش ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی این رژیم به مسجد الاقصی شود؛ اما این وزیر سه شنبه به مسجد الاقصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناخرسندی مصر از نتانیاهو به دلیل رنگ باختن وعده های تل آویو به قاهره

ناخرسندی مصر از نتانیاهو به دلیل رنگ باختن وعده های تل آویو به قاهره