مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 09:052023-01-08اجتماعي

برگزاری جلسات سبک زندگی و گفتمان دینی ویژه روز زن در ملایر


مسئول نهضت پیشرفت بانوان ملایر از برگزاری جلسات سبک زندگی و گفتمان دینی در مدارس ویژه دانش آموزان با همکاری آموزش و پرورش به مناسبت فرارسیدن روز زن و میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) خبر داد.

- ایسنا/همدان مسئول نهضت پیشرفت بانوان ملایر از برگزاری جلسات سبک زندگی و گفتمان دینی در مدارس ویژه دانش آموزان با همکاری آموزش و پرورش به مناسبت فرارسیدن روز زن و میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) خبر داد.

فروزان کردیوند در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه امسال در تلاش هستیم برنامه های متفاوت و پرباری اجرا کنیم، افزود: بیش از 20 برنامه شاخص ویژه ولادت فاطمه زهرا(س)، روز زن و روز مادر با همکای ارگان های فرهنگی اجرا می شود.

وی به برگزاری کاروان شادی همراه با پیاده روی، مولودی خوانی ویژه خواهران، برپایی موکب در مسیر کاروان پیاده روی به منظور پذیرایی از شرکت کنندگان و همکاری هیئات خواهر، حسینیه ها، مؤسسات و خانه های قرآن در برگزاری جشن ولادت در سطح شهرستان به عنوان برنامه مرکزی اشاره کرد.

مسئول نهضت پیشرفت بانوان ملایر گفت: برگزاری مسابقه نقاشی ویژه گروه سنی پیش دبستانی و ابتدایی با موضوع مادر، برگزاری جلسات سبک زندگی و گفتمان دینی در مدارس ویژه دانش آموزان با همکاری آموزش و پرورش، معرفی برندگان مسابقه کتابخوانی و اهدای جوایز به 10 نفر از برندگان و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جلسات سبک زندگی و گفتمان دینی ویژه روز زن در ملایر

برگزاری جلسات سبک زندگی و گفتمان دینی ویژه روز زن در ملایر