مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 09:052023-01-08ورزشي

مکتب سلیمانی مظهر غیرت، مردانگی و ولایت پذیری است


رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با بیان اینکه شهدا و ایثارگران، سندهای صداقت، پاکی، مجاهدت و تلاش در جهت حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی هستند، - گفت: شهیدان در تاریخ پرشور و افتخار انقلاب اسلامی سند مظلومیت و حقانیت ملت غیور و همیشه قهرمان ایران هستند.

حجت الاسلام مجتبی صداقت در آیین سومین سالگرد شهادت دانشجوی شهید امیر حسین قربانی از شهدای سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی، طی سخنانی غیرت و حمیت شهدا و رزمندگان را در هشت سال دفاع مقدس ضامن پیروزی ایران اعلام کرد و ادامه داد: عراقی ها با چپاول و دست اندازی به خاک و ناموس ایران، قصد داشتند ایران را مستعمره کشورهای استکباری کنند اما غیرت حسینی شهدا اجازه نداد تا چنین اتفاقی بیفتد و جان خود را در راه ناموس و وطن فدا کردند.

وی افزود: منزلت و جایگاه شهدا از آنچه که ما فکر می کنیم بالاتر است و براساس آیات قرآن آنها نزد پروردگار روزی می خوردند و زنده هستند و قرآن چنین ویژگی را تنها برای شهید ذکر می کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: شهدا به ما آموختند که می توانیم با با وحدت و همدلی و در سایه تبعیت از ولایت فقیه در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کنیم و دشمنان را شکست دهیم.

حجت الاسلام صداقت ضمن بیان اینکه شهدا نماد امنیت، علم و غیرت هستند، تأکید کرد: شهدای ما در مسیر ابا عبدالله ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب سلیمانی مظهر غیرت، مردانگی و ولایت پذیری است

مکتب سلیمانی مظهر غیرت، مردانگی و ولایت پذیری است