مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 08:252023-01-08اقتصادي

تصادفات جاده ای در بوشهر 20 درصد افزایش یافت


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: در 9 ماهه ابتدای امسال تصادفات در جاده های این استان رشد 20 درصدی نسبت به زمان مشابه پارسال داشته است.

- ایسنا/بوشهر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: در 9 ماهه ابتدای امسال تصادفات در جاده های این استان رشد 20 درصدی نسبت به زمان مشابه پارسال داشته است.

عبدالکریم اخترشناس یکشنبه 17 دی در نشست شورای راهبردی کاهش تصادفات جاده ای از تشکیل شورای راهبردی کاهش تصادفات جاده ای در استان با حضور فرمانده پلیس راه کشور و استاندار خبر داد و اظهار کرد: از همه ظرفیت ها برای کاهش تصادفات استفاده می شود.

وی افزود: در 9 ماهه ابتدای امسال شاهد رشد 20 درصدی تصادفات در جاده های استان نسبت به زمان مشابه پارسال بوده ایم که ضرورت دارد اقدامات جدی در این خصوص انجام شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر با اشاره به سهم 25 درصدی خودروهای شوتی در تصادفات استان، یادآور شد: همچنین 34 درصد تصادفات سهم موتوروساران هستند.

اخترشناس ادامه داد: در 9 ماهه امسال شاهد رشد 42 درصدی آمار تردد در محورهای ورودی استان بودیم و در این مدت هفت میلیون و 926 هزار تردد ثبت شده است.

به گفته وی، 52 پروژه فعال یا در دست مناقصه راه روستایی و 150 پروژه راهداری یا حمل و نقلی در استان فعال است که اعتبار آن ها حد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادفات جاده ای در بوشهر 20 درصد افزایش یافت

تصادفات جاده ای در بوشهر 20 درصد افزایش یافت