مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 23:202023-01-07سياسي

تکریم خانواده شهدا یک وظیفه دینی و اخلاقی است


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: تکریم خانواده شهدا یک وظیفه دینی و اخلاقی و انسانی است و همه مسئولین باید به این رسالت مهم توجه ویژه داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی عصر شنبه در مراسم تکریم مادران و همسران شهدا در مرکز پدافند هوایی حضرت علی اکبر (ع) اظهار داشت: تکریم خانواده شهدا یک وظیفه دینی و اخلاقی و انسانی است و همه مسئولین باید به این رسالت مهم توجه ویژه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه شهدا پرچم اسلام و مقاومت را در دنیا به اهتزاز درآوردند، گفت: باید خانواده معظم شهدا برای تربیت چنین فرزندان غیور و وظیفه شناسی که در خط اسلام و ولایت حرکت کردند آفرین گفت و آنها را مورد تجلیل و تکریم قرار داد.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم بیان کرد: در سوره مبارکه نور خداوند می فرماید از مؤمنین رجالی هستند که قله های بلند را فتح کردند و عده ای در انتظار برای فتح هستند.

وی با بیان اینکه شهدا راه به ما نشان دادند و راه و سیره شهدا نجات بخش جامعه بشریت است، افزود: مکتب حاج قاسم و سایر شهدا و خانواده شهدا راه گشا برای ماست و مسیر عزت و اقتدار امت اسلام را نشان می دهد و لذا مکتب شهدا تربیت کننده نسل انقلابی و جهادی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکریم خانواده شهدا یک وظیفه دینی و اخلاقی است

تکریم خانواده شهدا یک وظیفه دینی و اخلاقی است