مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 22:152023-01-07سياسي

مراسم بزرگداشت شهدای لشکر «فاطمیون» برگزار شد


معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت: در جنگ با داعش هر جایی که عملیات با مشکل مواجه می شد این جوانان لشکر فاطمیون بودند که گره گشایی می کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدامین توکلی زاده در همایش بزرگداشت شهدای لشکر فاطمیون در برج میلاد تهران بیان کرد: پیوستگی های تاریخی و تمدنی میان ایران و افغانستان زبانزد خاص و عام است و جزو یک فرهنگ و تمدن به حساب می آییم و لشکر فاطمیون این مرتبه را بالا برد و زیر یک پرچم متحد و با انسجام به جنگ با دشمن پرداختیم.

وی خاطرنشان کرد: در جنگ با داعش هر جایی که عملیات با مشکل مواجه می شد این جوانان لشکر فاطمیون بودند که گره گشایی می کردند.

در این نبرد جوانان ایرانی و افغانستانی دست ها را برای دست یافتن به هدف گره زدند و خون هایی در این مسیر ریخته شد و این اقتدار ما به جهانیان به اثبات رسید.

وی گفت: وحدت، برادری و انسجام میان ایران و افغانستان وحدت بخش جهان اسلام بود و جوانان ایرانی، افغانستانی، یمنی و عراقی و سایر جوانان آزادی خواه در یک مسیر به فرماندهی حاج قاسم سلیمانی دشمن را شکست دادند.

توکلی زاده یادآور شد: نخستین مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای لشکر فاطمیون در جوار امام رضا (ع) در مشهد مقدس برگزار شد و خرسندیم دومین بزرگداشت شهدای فاطمیون در تهران برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم بزرگداشت شهدای لشکر «فاطمیون» برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهدای لشکر «فاطمیون» برگزار شد