مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 20:002023-01-07اقتصادي

مهم ترین اولویت ها در پروژه های افتتاحی بسیج سازندگی چه بود؟


مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی از افتتاح 64 پروژه محرومیت زدایی همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد و گفت: اولویت پروژه ها آب کشاورزی بوده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی از افتتاح 64 پروژه محرومیت زدایی همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد و گفت: اولویت پروژه ها آب کشاورزی بوده است.

مهدی هنری، امروز شنبه 17 دی در حاشیه افتتاح ویدئوکنفرانسی سراسری طرح های محرومیت زدایی مردم پایه بسیج مستضعفین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از 3050 پروژه محرومیت زدایی مردم پایه سازمان بسیج مستضعفین 64 پروژه با اعتبار بالغ بر 151 میلیارد ریال مربوط به خراسان جنوبی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی ادامه داد: این پروژه ها شامل پروژه های آبرسانی، آب کشاورزی، قنات، کانال انتقال و استخر ذخیره آب، آسفالت راه روستایی و پروژه های فرهنگی مذهبی و ورزشی است.

هنری گفت: مجموع پروژه های عمرانی محرومیت زدایی تفاهم شده شامل 749 پروژه است که تاکنون که 352 پروژه تکمیل شده و 397 پروژه در حال اجرا است.

وی، اعتبار مصوب برای این پروژه ها را 2 هزار و 667 میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: از این اعتبار هزار و 372 میلیارد ریال تخصیص یافته است که سهم بسیج، سپاه و خیرین 471 میلیارد ریال و سهم دستگاه های اجرایی 901 میلیارد ریال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین اولویت ها در پروژه های افتتاحی بسیج سازندگی چه بود؟

مهم ترین اولویت ها در پروژه های افتتاحی بسیج سازندگی چه بود؟