مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 18:052023-01-07سياسي

افتتاح 35 پروژه محرومیت زدایی در چهارمحال و بختیاری


فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) گفت: به مناسبت دهه مقاومت، همزمان با افتتاح بیش از 3 هزار پروژه محرومیت زدایی در کشور، 35 طرح با اعتبار بالغ بر یک صد میلیارد تومان در چهارمحال و بختیاری به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، آیین افتتاح پروژه های محرومیت زدایی به صورت همزمان و ارتباط تصویری با حضور فرمانده کل سپاه، رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور و فرماندهان سپاه استان ها پیش از ظهر امروز برگزار شد.

سردار علی محمد اکبری در این مراسم با گرامیداشت دهه مقاومت و میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: امروز همزمان با سراسر کشور 35 پروژه در سطح استان چهارمحال و بختیاری با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد تومان در عرصه های مختلف از جمله آبرسانی، مسکن مددجویان، گلزار شهدا و آسفالت روستایی و جاده های بین مزارع و .

افتتاح می شود.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) افزود: ساخت و تکمیل بالغ بر 700 مسکن مددجویی با همکاری کمیته امداد حضرت امام(ره) و بهزیستی و خیران، تأمین آب شربِ سالم و پایدار برای روستاها در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و ایجاد کارگاه های تولید، احداث کانال های آبرسانی به مزارع و .

از جمله صدها پروژه ای است که از سال گذشته با همکاری گروه های جهادی، خیران و دستگاه های مختلف اجرایی و نهادها در سطح استان به نتیجه رسیده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 35 پروژه محرومیت زدایی در چهارمحال و بختیاری

افتتاح 35 پروژه محرومیت زدایی در چهارمحال و بختیاری