مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 17:352023-01-07سياسي

جهاددانشگاهی از ارکان مهم فرهنگی در مجامع علمی است


رییس جهاددانشگاهی فارس تصریح کرد: جهاددانشگاهی امروز از ارکان مهم فرهنگی در مجامع علمی محسوب می شود که همواره مورد وثوق مقام معظم رهبری بوده است.

- امیرحسین استقلال شنبه 17 دیماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی فارس بیان کرد: جهاددانشگاهی را با رویان، سلول های بنیادی، خبرگزاری های قرآنی(ایکنا) و دانشجویان ایران(ایسنا)، درمان های پیشرفته سرطان، مرکز ملی ذخایر ژنتیک و بسیاری از مراکز این چنینی می شناسند.

او با بیان اینکه جهاددانشگاهی نهادی برآمده از انقلاب است که در سال 59 به دستور امام(ره) و در اثنای انقلاب فرهنگی و راه اندازی مجدد دانشگاه ها پس از تلاطم های سیاسی و غیرسیاسی تشکیل شد، خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی امروز از ارکان مهم فرهنگی در مجامع علمی محسوب می شود که همواره مورد وثوق مقام معظم رهبری بوده است؛ برای من به عنوان عضو کوچکی از این نهاد انقلاب، اینکه مقام معظم رهبری، این نهاد را امید علمی کشور و مولود انقلاب می داند؛ مایه مباهات و افتخارست.

استقلال در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه جهاددانشگاهی دارای 43 واحد و سازمان استانی در سراسر کشور است، به فعالیت 29 پژوهشکده، 50 ساختار آموزشی بلند مدت و دانشگاه، 157 ساختار آموزشی تخصصی کوتاه مدت که 17 مورد آن در فارس راه اندازی شده است، 65 ساختار مختلف در حوزه اشتغال، نوآوری.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی از ارکان مهم فرهنگی در مجامع علمی است

جهاددانشگاهی از ارکان مهم فرهنگی در مجامع علمی است