مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 16:452023-01-07اقتصادي

محرابیان: صندوق پژوهش و فناوری نیرو تشکیل می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت نیرو، علی اکبر محرابیان در جلسه پانزدهم ستاد راهبری و هماهنگی حمایت از تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین در صنعت آب و برق، - وزیر نیرو گفت: برنامه ریزی برای تبدیل صندوق پژوهش وفناوری صنعت برق وانرژی به صندوق پژوهش وفناوری نیرو درجهت توسعه منابع وتسهیلات به همه بخش های صنعت آب وبرق در دستور کار وزارت نیرو قراردارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت نیرو، علی اکبر محرابیان در جلسه پانزدهم ستاد راهبری و هماهنگی حمایت از تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین در صنعت آب و برق، افزود: حمایت از شرکت های دانش بنیان باید بر اساس نیاز صنعت و برای حل مسائل وزارت نیرو متمرکز بوده و لازم است دراین خصوص اولویت بندی مسائل آب و برق صورت گیرد .

وی خاطرنشان کرد: بررسی روند توسعه صنعتی در کشور های پیشرفته و همچنین ایران نشان می دهد که علم، پژوهش و فناوری می تواند نقش مؤثری در پیشرفت همه جانبه کشور و رشد تولید ناخالص ملی ایفا کند.

وزیر نیرو گفت: آمار ها همچنین نشان دهنده پیشرفت محسوس کشور در حوزه علم و پژوهش است.

محرابیان افزود: دستاورد های علمی باید تبدیل به محصول فناورانه شده و حمایت های دولت و سایر ارکان حاکمیتی از عناصر زیست بوم نوآوری در جهت رفع نیازمندی های صنعتی و اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرابیان: صندوق پژوهش و فناوری نیرو تشکیل می شود

محرابیان: صندوق پژوهش و فناوری نیرو تشکیل می شود