مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 15:452023-01-07پزشكي

دانشکده های بهداشت باید پیشتاز آینده نگری و برنامه ریزی نظام سلامت باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر حسین فرشیدی با بیان این مطلب در بازدید از دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، اظهار داشت: - حسین فرشیدی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دانشکده های بهداشت باید پیشتاز آینده نگری و برنامه ریزی برای نظام سلامت کشور باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر حسین فرشیدی با بیان این مطلب در بازدید از دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، اظهار داشت: با توجه به وجود چهره های تاثیرگذار و شاخص علمی در دانشکده بهداشت تهران و تاریخ درخشان آن، انتظارات از این مرکز بیش از سایر دانشکده هاست.

وی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازرییس و معاونان دانشکده بهداشت از عملکرد این دانشکده، افزود: آماری که از پیشرفت ها و دستاورد های این دانشکده ارائه دادید درخشان است، هرچند انتظار هم از شما همین است.

این دانشکده می تواند بیشترین کار ها را برای بهداشت کشور انجام داده و بیشترین تاثیرات را در حوزه بهداشت کشور داشته باشد.

معاون بهداشت وزارت بهداشت یادآور شد: آینده نگری و ترسیم اینکه چه بیماری هایی می تواند کشور را با مخاطرات مواجه کند و همچنین آماده سازی جامعه برای مواجهه با این مخاطرات باید در راس کار های دانشکده های بهداشت به ویژه دانشکده بهداشت تهران قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشکده های بهداشت باید پیشتاز آینده نگری و برنامه ریزی نظام سلامت باشند

دانشکده های بهداشت باید پیشتاز آینده نگری و برنامه ریزی نظام سلامت باشند