مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 15:402023-01-07دانش

تمدید مهلت انتخاب رشته دوره های کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی


مهلت ثبت نام و انتخاب رشته دوره های کاردانی و کارشناسی نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی - کاربردی تا 18 دی ماه تمدید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهلت ثبت نام و انتخاب رشته و اعلام رشته محل های جدید و اصلاحات مربوط به اطلاعیه ثبت نام و انتخاب رشته دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای ناپیوسته و همچنین دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی - کاربردی مرحله پذیرش بهمن ماه سال 1401 تمدید شد.

با توجه به تقاضای مکرر دانشگاه و داوطلبان ذیربط، ضمن اعلام رشته محل های جدید و اصلاحات مربوط به اطلاعیه های مذکور، افرادی که تاکنون برای ثبت نام و انتخاب رشته این مرحله از پذیرش اقدام نکرده اند می توانند تا پایان روز یکشنبه 18 دی ماه با مطالعه اطلاعیه ثبت نام و انتخاب رشته با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت نام و انتخاب کدرشته محل های تحصیلی اقدام کرده اند، می توانند در صورت تمایل تا 18 دی ماه نسبت به مشاهده و ویرایش کدرشته محل های انتخابی خود اقدام کنند.

فایل اصلاحات پذیرش دوره های کاردانی فنی و کارشناسی حرفه ای ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت انتخاب رشته دوره های کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی

تمدید مهلت انتخاب رشته دوره های کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی