مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 15:202023-01-07اجتماعي

ساخت پاسگاه در سه راهی سوباشی ضروری است


فرماندار شهرستان کبودراهنگ با اشاره به ضرورت ساخت پاسگاه راهنمایی رانندگی در سه راهی سوباشی، گفت: بیشترین تلفات شهرستان در این محور بوده و ایجاد پاسگاه در این منطقه ضروری است.

-   مسلم غلامی شنبه 17 دی ماه در جلسه راهبری وضعیت تصادفات استان همدان، با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون 19 درصد تصادفات کاهش داشته است، اظهار کرد: 15 نقطه حادثه خیز در شهرستان شناسایی شده که باید نسبت به رفع این نقاط اقدام شود.

فرماندار شهرستان رزن نیز با اشاره به اینکه کریدور شمال استان اعتبار خوبی در سفر ریاست جمهوری گرفته است و کارهایش پیگیری می شود، تصریح کرد: 260 کیلومتر از راه های رزن روستایی بوده و مشکلات زیادی در این حوزه وجود دارد، علاوه بر این 17 نقطه حادثه خیز در شهرستان شناسایی شده است.

علی اصغر غفاری آثار ادامه داد: در راه های فرعی و روستایی شهرستان تصادفات با 60 درصدی فوتی را شاهد هستیم و با توجه به اینکه رزن سومین شهرستان استان از نظر وسعت است، به اعتبار ویژه ای برای اصلاح نقاط حادثه خیز نیاز دارد.

حسین افشاری، فرماندار تویسرکان نیز در این جلسه با اعلام اینکه در 18 ماه گذشته تصادف فوتی درون شهری نداشتیم و تصادفات برون شهری هم کاهش داشته است، گفت: ساخت پلیس راه تویسرکان به کنگاور پیش بینی شده و اگر تامین اعتبار شود عملیات آن آغاز می شود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت پاسگاه در سه راهی سوباشی ضروری است

ساخت پاسگاه در سه راهی سوباشی ضروری است