مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 15:172023-01-07سياسي

افتتاح 70 پروژه محرومیت زدایی در کرمانشاه به مناسبت دهه مقاومت


رییس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه از افتتاح 70 پروژه در مناطق محروم و حاشیه ای این استان همزمان با سراسر کشور به مناسبت دهه مقاومت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ پاسدار امیر حمزه خزایی ظهر شنبه در مراسم اعزام گروه های جهادی و ماشین آلات سنگین مهندسی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) به مناطق محروم استان کرمانشاه، اظهار کرد: به مناسبت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و دهه مقاومت برنامه های محرومیت زدایی مختلفی توسط گروه های جهادی در این استان اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه هدف از این اقدام ارائه خدمات و توجه به محله های آسیب پذیر حاشیه شهر و بهسازی و ساماندهی مناطق محروم و کم برخوردار این استان است، افزود: امروز 70 پروژه محرومیت زدایی در کرمانشاه همزمان با سراسر کشور افتتاح می شود که شامل ساخت و تعمیر واحدهای مسکونی برای نیازمندان، آبرسانی به مناطق محروم روستایی و تکمیل و مرمت راه های روستایی است.

رییس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه ادامه داد: امروز مجتمع آبرسانی دهستان هفت آشیان واقع در بخش کوزران افتتاح می شود که با افتتاح این مجتمع آبرسانی اهالی روستاهای گلالی، چشمه سیاه، هفت آشیان و رازیانی از نعمت آب شرب سالم برخوردار خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 70 پروژه محرومیت زدایی در کرمانشاه به مناسبت دهه مقاومت

افتتاح 70 پروژه محرومیت زدایی در کرمانشاه به مناسبت دهه مقاومت