مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 15:052023-01-07حوادث

افزایش 540 هزار برگه اعمال قانون در همدان


رییس پلیس راه استان همدان از افزایش 540 هزار برگه اعمال قانون از ابتدای سال تاکنون در این استان خبر داد.

- سرهنگ علی فکری شنبه 17 دی ماه در جلسه راهبری وضعیت تصادفات استان همدان، با اشاره به اینکه 1420 کیلومتر حوزه استحفاظی استان همدان است، افزود: در جاده های استان در هر 240 کیلومتر یک تیم مستقر است اما طبق استانداردها باید در هر 40 کیلومتر یک تیم مستقر باشد.

وی با تاکید بر اینکه ساخت پلیس راه تویسرکان باید زودتر انجام شود، اظهار کرد: یکی از چالش های استان جاده غارعلیصدر است، دو پایگاه درگیر این محور هستند و در این محور هر 271 کیلومتر یک تیم وجود دارد و نیازمند است که پاسگاهی در سه راهی سوباشی ساخته شود.

فکری با اشاره به اینکه مراکز معاینه فنی باید کنترل شوند، بیان کرد: اعمال قانون و برنامه های کنترلی و برنامه های آموزشی از جمله مواردی هستند که باید مورد توجه قرار گیرند.

وی با اعلام اینکه از ابتدای سال تاکنون 540 هزار برگه افزایش اعمال قانون داشتیم که تاثیرگذار نبوده است، تصریح کرد: لازم است برای برنامه های آموزشی در حوزه ترافیک در ادارات برنامه هایی پیش بینی و انجام شود.

فکری با اشاره به اینکه سه چالش مهم در حوزه راه استان همدان وجود دارد، اظهار کرد: جاده غارعلیصدر، محور قهاوند و محور دمق سه چالش مهم استان همدان هستند که نیازمند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 540 هزار برگه اعمال قانون در همدان

افزایش 540 هزار برگه اعمال قانون در همدان