مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 15:052023-01-07ورزشي

اختتامیه نخستین سوگواره ملی شعر آیینی«خورشید ضمیران»برگزار می شود


مراسم اختتامیه نخستین سوگواره ملی شعر آیینی «خورشید ضمیران» 19 دی ماه در سالن اجتماعات حسینیه اعظم زنجان برگزار و برگزیدگان این سوگواره معرفی و تجلیل خواهد شد.

- زنجان- مراسم اختتامیه نخستین سوگواره ملی شعر آیینی خورشید ضمیران 19 دی ماه در سالن اجتماعات حسینیه اعظم زنجان برگزار و برگزیدگان این سوگواره معرفی و تجلیل خواهد شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مراسم اختتامیه نخستین سوگواره ملی شعر آیینی خورشید ضمیران و تجلیل از شاعران برگزیده این سوگواره روز دوشنبه 19 دی ماه 1401 در سالن اجتماعات حسینیه اعظم زنجان برگزار می شود.

این مراسم که با حضور اساتید و چهره های برجسته ادبی و هنری نظیر؛ حاج ولی الله کلامی زنجانی، محمد کاظم کاظمی، دکتر قربان ولییی، حاج جواد رسولی، زهیر توکلی و علی حنیفه برگزار می شود.

آیین اختتامیه این سوگواره با همکاری و مشارکت نهادهای فرهنگی هنری استان؛ حسینیه اعظم و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی زنجان برگزار خواهد شد.

همچنین، اجرای این آیین نیز به عهده سیدمحمدجواد شرافت و با حضور گروه تعزیه خوانی ارمغانخانه خواهد بود.

نخستین سوگواره ملی خورشید ضمیران برگرفته از شعر عاشورایی استاد حسین منزوی از بیت تو اختر سرخی که به انگیزه تکثیر-ترکید بر آیینه ی خورشید ضمیران است که فراخوان آن مرداد ماه 1401 در فضای مجازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه نخستین سوگواره ملی شعر آیینی«خورشید ضمیران»برگزار می شود

اختتامیه نخستین سوگواره ملی شعر آیینی«خورشید ضمیران»برگزار می شود