مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 14:502023-01-07حوادث

آخرین وضعیت گودبرداری غیراصولی خیابان شریعتی کرمانشاه


مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه با اشاره به گودبرداری غیراصولی که در خیابان شریعتی کرمانشاه صورت گرفته و باعث ناایمن شدن پنج ساختمان اطراف شده، - آخرین وضعیت گودبرداری غیراصولی خیابان "شریعتی" کرمانشاه ایسنا/کرمانشاه مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه با اشاره به گودبرداری غیراصولی که در خیابان شریعتی کرمانشاه صورت گرفته و باعث ناایمن شدن پنج ساختمان اطراف شده، به تشریح آخرین وضعیت این ساختمان ها پرداخت.

افشین یگانه در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه بعدازظهر روز پنجشنبه(15 دی) و از طریق تماس های مردمی در جریان یک مورد گودبرداری غیراصولی در خیابان شریعتی قرار گرفتیم، گفت: ساعت 18 و 30 دقیقه و در کوتاهترین زمان در محل پروژه حاضر شدیم و به تمام دستگاه های امدادی و مربوطه از جمله آتش نشانی، هلال احمر، نیروی انتظامی و.

فراخوان دادیم که پای کار بیایند.

وی از اولین اقداماتی که برای مقابله با حوادث و مشکلات احتمالی انجام شده بود یاد کرد و افزود: در این منطقه عبور یک خط لوله گاز را داشتیم که بلافاصله توسط شرکت گاز مسدود شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: سه دستگاه آپارتمان و دو باب منزل تک واحدی در معرض آسیب ناشی از این گودبرداری غیراصولی قرار داشتند که کار تخلیه تمام ساکنین این پنج ساختمان از سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت گودبرداری غیراصولی خیابان شریعتی کرمانشاه

آخرین وضعیت گودبرداری غیراصولی خیابان شریعتی کرمانشاه