مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 14:502023-01-07سياسي

توجه شهرداری به تهیه پیوست اجتماعی فرهنگی پروژه ها ضروری است


همدان_رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر همدان گفت: متأسفانه هنوز در شهرداری همدان به تهیه پیوست اجتماعی و فرهنگی برای پروژه ها توجه جدی نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سعید شهابی نیا در کمیسیون فرهنگی شورا با اشاره به ارائه نظام نامه تدوین و کاربست پیوست اجتماعی و فرهنگی ویژه شهرداری ها، اظهار کرد: در نظام نامه پیوست فرهنگی طرح های مهم و کلان کشور که در جلسه 732 به تاریخ 21 فروردین ماه سال 1392 شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است، تمام دستگاه های اجرایی، دولتی و عمومی موظف به تهیه پیوست اجتماعی و فرهنگی برای پروژه ها شدند.

وی با بیان اینکه در تهران حدود یک هزار مطالعات ارزیابی اجتماعی انجام شده است، گفت: متأسفانه هنوز در شهرداری همدان به تهیه پیوست اجتماعی و فرهنگی در پروژه ها توجه نمی شود.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: راهکار کوتاه مدت در این موضوع تعیین پروژه های موجود و تهیه پیوست و شرح خدمات برای آنها است.

شهابی نیا در خصوص اقدامات در بحث همدان شهر دوستدار کودک نیز یادآور شد: مطالعات اولیه این موضوع در معاونت شهرسازی شهرداری انجام شده است که طراحی پارک مهارت و نوآوری از اقدامات قابل توجه در این زمینه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه شهرداری به تهیه پیوست اجتماعی فرهنگی پروژه ها ضروری است

توجه شهرداری به تهیه پیوست اجتماعی فرهنگی پروژه ها ضروری است