مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 14:472023-01-07سياسي

اجرای الگوی کشت بر روی کاغذ فایده ای ندارد/ فقر سرمایه گذار در گلستان


نایب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی اجرای سیاست های الگوی کشت را نیازمند عزم همگانی در دولت دانست و گفت: اگر قرار است سیاست الگوی کشت بر روی کاغذ بماند فایده ای ندارد.

- ایسنا/گلستان نایب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی اجرای سیاست های الگوی کشت را نیازمند عزم همگانی در دولت دانست و گفت: اگر قرار است سیاست الگوی کشت بر روی کاغذ بماند فایده ای ندارد.

رحمت الله نوروزی امروز شنبه 17 دی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به کمبود کود کشاورزی در گلستان و تمهیدات مجلس شورای اسلامی برای رفع این مشکل اظهار کرد: در بودجه 1400 یک هزار میلیارد تومان برای تأمین کود اختصاص یافت و در بودجه 1401 نیز منابع لازم برای این امر دیده شده اما باید تخصیص داده شود.

وی ادامه داد: بنده به عنوان نایب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در چند نوبت از وزیر جهاد کشاورزی و مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی دعوت کردم به مشکلات استان های شمالی در این بخش رسیدگی کنند که براساس اعلام مدیرعامل خدمات حمایتی کشاورزی، اقدامات لازم انجام شده و مشکلی در تأمین کود وجود ندارد.

نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: یک ماه گذشته در صحن علنی مجلس برای تأمین کود کشاورزان هشدار دادم که بعد از آن در کمیسیون کشاورزی مشکلات مربوط به فصل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای الگوی کشت بر روی کاغذ فایده ای ندارد/ فقر سرمایه گذار در گلستان

اجرای الگوی کشت بر روی کاغذ فایده ای ندارد/ فقر سرمایه گذار در گلستان