مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 14:352023-01-07سياسي

ضرب الاجل 10 روزه برای تعیین تکلیف پل ورودی فومن


رییس کل دادگستری گیلان با تعیین ضرب الاجل 10 روزه برای تعیین تکلیف و از سرگیری پروژه پل ورودی فومن گفت: با هرگونه کم کاری متولیان امر برخورد قانونی صورت می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حمزه خلیلی ظهر شنبه در نشست بررسی موانع اجرای طرح پل روگذر کمربندی فومن با اشاره به فرآیند طولانی 18 ساله برای اجرای و بهره برداری از این پروژه بر ضرورت آسیب شناسی و از سرگیری اجرا و تکمیل این پروژه تأکید کرد.

وی در ادامه با تعیین ضرب الاجل 10 روزه برای متولیان اجرای پروژه برای تعیین تکلیف این طرح افزود: با هرگونه کم کاری و اهمال متولیان اجرایی این پروژه برخورد قانونی صورت می گیرد.

حجت الاسلام خلیلی ادامه داد: اعتبار 517 میلیارد تومانی اجرای این طرح که پیش بینی شده را می توان از محل دارایی های مازاد دولت تأمین کرد.

رییس کل دادگستری گیلان با تاکید بر اینکه دولت در گیلان 3 هزار میلیارد تومان املاک مازاد دارد، اضافه کرد: با تهاتر دولت می تواند محدودیت های مالی این طرح را برطرف کند و دستگاه قضا نیز حمایت های لازم در این خصوص را انجام می دهد.

کم کاری در اجرای طرح پل ورودی فومن مصداق ترک فعل است سید مهدی فلاح میری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان نیز هدف از برپایی نشست آسیب شناسی و رفع محدودیت های اجرای پل روگذر کمربندی فومن را تسر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاجل 10 روزه برای تعیین تکلیف پل ورودی فومن

ضرب الاجل 10 روزه برای تعیین تکلیف پل ورودی فومن