مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 13:422023-01-07فرهنگي

انتشار جدول اجراهای نمایش های بخش رادیو تئاتر جشنواره فجر


دبیرخانه چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، نمایش های بخش رادیو تئاتر خود را معرفی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی جشنواره، 13 نمایش در بخش رادیو تئاتر جشنواره فجر چهل و یکم با مدیریت امین رهبر اجرا خواهد شد.

اجراهای این بخش از روز یکشنبه 25 دی ماه ساعت 14 در تماشاخانه مهر حوزه هنری با نمایش بوکه من به کارگردانی طاهره شاد دل از بجنورد آغاز می شود و تا 30 دی ماه ادامه خواهد داشت.

بخش رادیو تئاتر جشنواره فجر در ادامه اجراهای روز یکشنبه؛ نمایش های دست انداز به کارگردانی سید سروش پیمبری از کرمانشاه را ساعت 16 و روایت ناتمام زیبای خط خطی به کارگردانی بهاره کاظمی از قزوین ساعت 18 اجر خواهد کرد.

همچنین نمایش های موج سوار آبی به کارگردانی حسین خدادی از کرج و زیبا به کارگردانی محمدرضا قبادی فر از تهران روز دوشنبه 26 دی ماه به ترتیب ساعت 16 و 18 اجرا خواهند شد.

نمایش های بلا روزگار به کارگردانی حسین اسفندیاری از همدان و جیغ به کارگردانی رضا داداشی از قزوین نیز روز سه شنبه 27 دی ماه ساعت 16 و 18 اجرا خواهند شد.

اجراهای روز چهارشنبه 28 دی ماه این بخش از جشنواره بین المللی تئاتر فجر هم به نمایش های شبیه پدر به کارگردانی محسن صباغ زاده از قم و اسپویلر به کارگردانی محمد رادمهر از اصفهان اختصاص دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار جدول اجراهای نمایش های بخش رادیو تئاتر جشنواره فجر

انتشار جدول اجراهای نمایش های بخش رادیو تئاتر جشنواره فجر